Travel with us for a greener futures

Less traffic, less pollution and fewer accidents!

We have saved approximately 209,011kg of CO2 thanks to the people who chose us.

Our partnership with wownature

Since 2023 we have decided to support them in their activities. To date we have planted 750 trees*

*Last update: 10/10/2024 - 14:07

What about you? Are you doing enough for our planet?

Embracing a sustainable lifestyle is easier than you think.

LEARN MORE
Moderat - Postepay Sound Parco Gondar

Are you interested in this event?

Sign up for the free Busforfun alert service to be informed by email about the main events of the artists/events you want. When you send the form, check your inbox to confirm your subscription. You can unsubscribe at any time

I read and approved Privacy Policy

From Berlin to Gallipoli for an all-night dance party!

Nel decimo anniversario della sua apertura, il Postepay Sound Parco Gondar di Gallipoli venerdì 11 Agosto torna a ospitare il CrimeFest, con i Moderat come headliner. Busforfun è pronta ad accompagnarvi in prima fila sotto le console per una serata tutta da ballare senza pensieri!

 

#BFFestate2017 #PostepaySoundParcoGondar #Moderat #Crimefest

 

 

 

Gernot Bronsert, Sebastian Szary (aka Modeselektor) e Sascha Ring (aka Apparat) tornano a Gallipoli dopo il tour sold-out dello scorso anno che ha sancito la definitiva consacrazione del progetto Moderat.. I Moderat sono gli ospiti principali di un festival all’insegna della musica elettronica che anche quest’anno ospiterà le eccellenze della scena elettronica.
Dopo una primavera ricca di live sui palchi di tutto dei festival più prestigiosi del mondo, dal Coachella, al Sònar, fino al Metropolis e al Terminal 5, i Moderat passano da Gallipoli per esaltare tutti gli amanti del clubbing, con una classe che traspare in ogni beat, in ogni singolo attimo di un live che ha macinato successi in ogni data del tour europeo.

Images